Vaihto-ja palautusoikeus

VAIHTO-JA PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, pois lukien personoidut tuotteet, kosmetiikka, alusasut ja myymälästä noudettavaksi tilatut tuotteet.Huomioithan, että myymälästä noudetuille tuotteille emme siis myönnä etämyyntiä koskevaa 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeutta, koska asiakkaalla on mahdollisuus tuotteen noutaessaan sovittaa tuotetta ja/tai tutustua ennen lopullisen ostopäätöksen tekoa.  

Palauttaminen on teille maksutonta normaalihintaisten tuotteiden osalta. Veloituksettoman palautuksen tarjoamme normaalihintaisille tuotteille, mutta emme hyvitä toimitusmaksua. Alennusmyyntituotteissa veloitamme sinulta 10 euron palautusmaksun. Voit myös palauttaa tuotteen suoraan myymälään, jolloin palautusmaksua ei peritä. Mikäli haluatte palauttaa tai vaihtaa tuotteen, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla sales@santasluxury.fi tai puhelimitse +358401207900 sopiaksenne vaihdosta tai palautuksesta, josta saatte palautuskoodin palautuksen lähettämistä varten. 

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakattuna alkuperäiseen tuotepakkaukseen. Huomioithan tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja, hiuksia tai esimerkiksi eläinten karvoja. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä.

Mikäli tuotteen saadessanne huomaatte siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, teettehän asiasta vahinkoilmoituksen heti noutopisteessä ja ilmoitatte asiasta viipymättä myös meille sähköpostilla sales@santasluxury.fi tai puhelimitse +358401207900.

Mikäli tuotteen palautuslähetys katoaa, Santa’s Luxury ei ole vastuullinen hyvittämään kadonnutta lähetystä. Muistakaa aina säilyttää kuitti palautuksesta, kunnes palautuslähetys on saapunut takaisin Santa’s Luxurylle. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä lähetyksestä ole kuittia, on vastuu lähettäjällä. Kuitin avulla voitte todistaa, että olette luovuttaneet lähetyksen kuljetettavaksi.

Hyvitämme palauttamanne tuotteet maksutapanne mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksenne. Jos palautatte lahjakortilla ostamanne tilauksen, hyvitämme summan takaisin lahjakortille ja voitte käyttää summan seuraavan tilauksen yhteydessä. Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi. Jos palautatte tilauksen, jonka yhteydessä olette käyttäneet alennuskoodia, koodi ei aktivoidu uudelleen.

Jos olette saaneet tilauksen yhteydessä kaupanpäällistuotteita, tulee myös ne palauttaa. Voitte palauttaa tuotteen myös Santa’s Luxuryn myymälään Napapiirillä Joulupukin Pajakylässä (Joulumaantie 2B, 96930 Rovaniemi) tai Rovaniemen keskustassa (Koskikatu 18,96200 Rovaniemi). Palauttaessanne tuotteen myymälään, ottakaa mukaanne tilausvahvistus tai toimituksen mukana tullut lähete. Emme maksa verkkokaupan palautusten hyvityksiä liikkeessä, vaan saatte hyvityksestä myöhemmin ilmoituksen sähköpostiinne.